tisdag 31 juli 2012

Sammanfattning Juli

I Juli månad hann jag läsa:
Badskumt - Katarina Johansson
En komplicerad affaire - Louise Allen
Från denna dag - Nora Roberts
Älska och förlåta - Nora Roberts
Eva Braun: kvinnan som älskade Hitler - Heike B. Görtemaker
En man med finess - Francesca Shaw
Societetens oskrivna regler - Margaret Moore
Magnifik upprättelse - Annie Burrows
Feber - Maggie Stiefvater
Under kupolen - Stephen King
The girl who was on fire - Leah Wilson (editor)
En dag i taget - Danielle Steel


12 böcker varav 1 stod på Läsplaneringen 2012.

Den bästa boken var Under kupolen, en bok som gick långt under min hud och som jag verkligen levde mig in i, på gott och ont. Den var verkligen hemsk, men också bra. 

Månadens besvikelse var nog boken om Eva Braun, den handlade trots allt inte alls så mycket om Eva Braun...

Mest förvånande eller uppseendeväckande får nog vara En komplicerad affaire, den representerade verkligen en mycket positiv sida av Harlequin-böcker som jag önskade att fler fick se. 

Detta var min bästa bokmånad hittills! Vet inte om jag kommer kunna toppa det här, det blir nog svårt. Men men, man kan alltid försöka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar