lördag 22 september 2012

Smaka på sin egen medicin?

Läser på DN att en författare fått sin bok fildelad och är skitförbannad, till saken hör att hon är medlem i piratpartiet som är FÖR fildelning. Hyckleri kan man tycka.

Vare sig man är för eller emot fildelning så är detta otroligt komiskt, sånt där typiskt som bara inte händer men som ändå har hänt. Som om godisaffären skulle börja sälja böcker om LCHF, eller om man skulle servera godis på gymmet (fast där är det kanske ett fall av att säkra sitt arbete).

Ett par sista tillägg:

-Önskar att jag också fick åka på bokmässan, har aldrig varit där och i år kommer Jonas Gardell vara där. Man skulle verkligen ha varit där.

-Min bokhylla svämmar över, lagom till att jag ska börja förbereda min flytt. PANIK. Man vill ju inte göra sig av med en enda egentligen. Men snart är det bara att inse fakta, alla kan inte följa med.  Eventuell framtida utlottning? Mycket möjligt.

-Är med i en tävling som kräver att andra röstar på en, kanske inte så smart av mig med tanke på mitt ytterst begränsade antal följare. Men men, man måste ju försöka! Klicka på knappen till höger om ni vill rösta eller använd er av den här länken: Klicka här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar