onsdag 21 november 2012

Liten enkät på en onsdag!

Har sett den här enkäten cirkulera ett tag nu, så jag tänkte besvara den!

Senaste böckerna jag läste:
Öka din sociala kompetens och Rekordvinnaren. Den första var bra, den andra lite av en besvikelse.

Böcker jag läser nu:
Metro 2033, även om jag kanske måste ge upp den. Den är stor, tung och jag har ont om tid av olika anledningar. 
Läser även The strange case of Dr Jekyll and Mr Hyde, än så länge ganska förvirrande, men så har jag inte hunnit så långt heller.

Böcker jag ser fram emot:
Iakttagelserna, Dan Browns nya (när den nu behagar komma) och fler böcker av Rowling.

Senaste filmerna jag såg:
På bio: Skyfall, över förväntan och full av nostalgi.
Hemma: Rock of ages och James Bond-filmerna.

Filmer jag ser fram emot:
The Host och Warm bodies! Längtar massor! The Hobbit ska också bli spännande såklart.

Senaste TV-serierna jag såg:
Merlin, Criminal minds, Two and a half men (gamla avsnitt) med mera. Om jag spenderade lika mycket tid med att läsa som att se på film och serier så skulle tiden på dygnet inte räcka till men jag skulle läsa otroligt mycket mer böcker.

TV-serier jag längtar efter:
Nya Criminal minds och Morden i Midsomer- avsnitt, ser mest fram emot MiM-avsnitten.

Musik jag lyssnar på just nu:
Skyfall-låten går mycket just nu, tillsammans med en del partylåtar och meditativa låtar. Har en otrolig blandning på min musik om jag får säga det själv.

Musik jag ser fram emot:
Hm... Vet inte om det finns någon speciell som jag ser fram emot. Marilyn Manson får gärna göra fler covers i stil med Tainted love, sedan skulle Pitbull gärna kunna få göra fler samarbeten med Neyo. Som sagt, blandning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar