torsdag 6 december 2012

Insnöad

Påverkas av vädret som dragit in och sitter fast, här kommer det inte hända mycket under dagen. Kanske blir det något tills imorgon. Inte den bästa veckan att bestämma sig för att besöka huvudstaden! Nu sitter jag fast...
Men men! Nu finns det mycket tid att läsa i alla fall, jag har kommit halvvägs in i "Strindbergs stjärna" och har "Societetens paradis att se fram emot härnäst! Så det går ingen nöd på mig bokmässigt kan man väl säga.

Tills dess så hoppas jag att ni där ute har varit skonade från stormen. Så fort jag kommit hem igen så ska jag sätta mig och gå igenom alla era bloggar, läsa och kommentera på det jag missat.
Som det ser ut nu så hoppas jag kunna komma hem imorgon, men inget är säkert ännu. Hoppas att allt löser sig med tåg, bussar, pendeltåg, vägar och ja.. ALLT innan dess.

Så håll tummarna för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar