tisdag 4 december 2012

Måste ge upp mina planer

Hade storslagna planer för december månad med bland annat ett julklappstips varje dag, en egen variant av 30 days och en utlottning.
Jag tror att allt detta måste läggas på is, blir det något så blir det i stundens hetta så att säga och inget planerat.
Antingen sparar jag det till nästa december eller så gör jag något annat av det hela till efter jul. Vi får helt enkelt se. Saker och ting kör ihop sig och då får man helt enkelt planera om. Någon som känner igen sig?

Men man kanske ska säga att ni har något att se fram emot men att ni (och jag) inte vet när det kommer att ske? Ja, man kan se på det precis som man vill.
Det finns vissa saker som verkligen MÅSTE bli av, de är:
-Årets bokslut
-Spännande utgivning i januari
-Läsplaneringen för 2013
-Uppföljning av den gamla läsplaneringen

Så stay tuned! Självklart kommer det även fler recensioner. Redan imorgon kommer en som jag tror att alla ni Fifty Shades-älskare där ute kanske skulle kunna vara intresserade av. Alla andra skulle också kunna vara intresserade såklart! Jag bara ger en hint om genren, så titta in imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar