tisdag 5 mars 2013

Mina bokmärken!

Sa för ett tag sedan att jag skulle lägga upp bilder på mina bokmärken, så nu kommer de (ni vet hur man säger: "Bättre sent än aldrig")!

 Äpplet sitter för närvarande i "Dödsritten", det kommer från Bokia och har ett antal år på nacken. Jag hittade det i en byrålåda och bestämde mig för att använda det (annars brukar jag använda precis vad som helst som bokmärke). Äppelskaftet håller på att ramla av bara :(, lite synd, men det ska användas till det ramlar isär eller försvinner brukar jag säga!

Blombuketten hittade jag i ett bokmärkesalbum från när jag var liten. Varför ska det sitta där i och skräpa när jag kan ta med mig det ut på äventyr? Så nu får det följa med mig när jag läser Lost dogs and lonely hearts. Helt perfekt!

Det ska tilläggas att jag har massor med bokmärken. Om jag bara visste var jag lagt dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar