fredag 28 mars 2014

Läsplanering April


Jag vågar inte sätta upp alldeles för stora mål för mig själv i april, men fem böcker ska jag väl ändå kunna klara av?

Månaden ska få bestå av en härlig blanding av skräck/triller, fantasy, ungdom och feelgood har jag tänkt:
A hundred pieces of me - Lucy Dillon
Carrie - Stephen King
Stav av aska - Cassandra Clare
Pappersstäder - John Green
A clash of kings - George R.R. Martin (e-bok)

Dillons bok är redan påbörjad, men de andra hoppas jag kunna påbörja inom en så snar framtid som möjligt! Hinner jag ska jag även försöka läsa Kinsellas senaste hade jag tänkt, men vi får se vad som händer, planer kan alltid ändras.

Någon jag borde ta före de andra? :)

4 kommentarer:

  1. En bra blandning! Jag har läst Stad av aska och Pappersstäder men är mest sugen på att veta vad du tycker om Carrie :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Jag måste erkänna att jag också är mycket sugen på att få veta vad jag tycker om Carrie ;) Jag ska lägga den högre upp i högen!

      Radera
  2. Fyra-fem böcker är nog en lagom planering, det känns som att man har möjlighet att hinna dem och lite till :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas verkligen det, det där "lite till" är ju väldigt lockande också :P

      Radera